درباره

هواداران سریال در حاشیه


به وبلاگ هواداران در حاشیه خوش آمدید.برای پیشرفت و بهبود این وب نظرات خود را با ما در صندوق انتقادات و پیشنهادات در میان بگذارید.
فصل دوم سریال "در حاشیه" در مرحله پیش تولید قرار داره و پخش آن به زودی از شبکه سه سیما آغاز میشه...
دراین وب از آخرین اخبار و تصاویر سریال می تونانید مظلع شوید.
پس با ما همراه باشید...

جستجو

لينک هاي روزانه

جعبه پیام




امکانات


نظرسنجی

بهترین سریال پخش شده چند ماه آخری در شبکه نمایش خانگی

خبرنامه

آمار

آنلاین : 1
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 356
بازدید هفته گذشته : 650
بازدید ماه گذشته : 2982
بازدید سال گذشته : 111720
کل بازدید : 1411815

روی تصویر زیر کلیک کنید:

سایت بزرگ هواداران مهران مدیری

آیدی ربات هواداران استاد مهران مدیری در تلگرام: @modirifans_bot

 

 آیدی کانال هواداران استاد مهران مدیری در تلگرام: @modirifans

 

برچسب‌ها: ,
نوشته شده در جمعه 7 آبان 1395 ساعت 18:56 توسط : کارواسدی | دسته : | بازدید

  • http://s6.picofile.com/file/8193148184/abzadr.pngمهران مدیری "عطسه" را در سکوت خبری ساخت!
    داوری، تهیه کننده این مجموعه گفت: برخی از بخشهای مجموعه طنز 10 قسمتی "عطسه" قبل از سریال "در حاشیه" و برخی پس از پایان آن و در سکوت کامل خبری ساخته شده است.

    مهدی داوری، تهیه کننده سینما در گفتگو با مهام نیوز از ساخت مجموعه ای 10 قسمتی به کارگردانی مهران مدیری خبر داد و گفت: این مجموعه با نام "عطسه" کاملا ساخته شده و دارای آیتمهای طنز است.

    وی با بیان اینکه اولین قسمت مجموعه هفته اول تیرماه روانه شبکه نمایش خانگی خواهد شد، افزود: سعی کردیم در این آیتمها نقد اجتماعی داشته باشیم. برخی قسمتها قبل از سریال "در حاشیه" و برخی پس از پایان این مجموعه، در سکوت ساخته شده است.

    وی توضیح داد: سعی کردیم مجموعه را رسانه ای نکنیم تا کسی مزاحم کار نشود خصوصا اینکه هر مجموعه طنز اجتماعی هم ساخته میشود دچار حاشیه می‌شود. بنابراین ترجیح دادیم کار را در سکوت بسازیم.

    وی همچنین افزود: مهران مدیری علاوه بر کارگردانی مجموعه "عطسه"، خودش نیز بعنوان بازیگر حضور دارد. کار پربازیگری است که از جمله میتوان به جواد رضویان، سیامک انصاری، مهران غفوریان و… اشاره داشت.

    گفتنی است مجموعه "عطسه" قرار است هر دو هفته یک 
    بار در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

    برچسب‌ها: سریال عطسه,عطسه
    نوشته شده در جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 20:07 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : سریال عطسه | 449 بازدید
  • []

  • پزشكان متخلف «در حاشيه» در زندان هم ماجراساز مي‌شوند؛ آنها بعد از اينكه دستگير و محاكمه شدند راهي زندان مي‌شوند و داستان‌هايي كه در زندان رقم مي‌زنند، سري دوم سريال جنجالي مهران مديري قرار است اواخر تابستان از شبكه سوم پخش شود.
    «در حاشيه»، سريالي است كه تقريباً همه درباره سرنوشت و حواشي آن خبر دارند؛ مجموعه‌اي كه قرار بود در 90 قسمت از شبكه سوم پخش شود اما در نيمه‌هاي راه با سر و صداي جامعه پزشكي و اعتراض آنها مواجه شد، نصفه‌كاره با يك سرهم‌بندي شتابزده به پايان رسيد. مهران مديري در قسمت آخر اين سريال اما رو به مخاطبان بي‌آنكه اشاره‌اي به اين جنجال‌آفريني‌ها كرده باشد از ادامه ساخت دنباله‌هاي دوم و سوم آن خبر داد؛ حالا خبرها از آغاز پيش‌توليد ساخت سري دوم اين سريال حكايت مي‌كند. روزنامه جام جم، رسانه وابسته به سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران در گزارشي نوشته است كه داستان فصل دوم اين سريال در 30‌قسمت نوشته شده و درباره بازداشت و زنداني شدن پزشكان قلابي است كه بعد از مدتي از زندان آزاد مي‌شوند اما باز هم دست به اغفال مردم ساده‌انديش مي‌زنند.
    با اين حال داستان‌هايي كه قرار است مردم در اواخر تابستان امسال شاهد آن باشند جملگي در زندان مي‌گذرد و احتمالاً داستان‌هاي مربوط به آزادي پزشكان «در حاشيه»‌ از زندان و كلاهبرداري آنها از مردم مربوط به سري سوم اين سريال است. بايد به انتظار نشست و ديد كه آيا سري دوم اين سريال نيز هم اعتراض جامعه پزشكي را در پي دارد يا خير؟ آن هم با اين اوصاف كه اين بار شخصيت‌هاي اصلي «در حاشيه» پزشكاني هستند كه جواز طبابت‌شان باطل شده است و از اين حيث اگر هم اين بار اعتراضي در كار باشد بايد از سوي جامعه پزشكان متخلف و لغو جواز شده صورت بگيرد نه پزشكان قانون‌مدار و منصف!
    مدير شبكه سوم سيما گفته است كه بازيگران سري دوم در حاشيه انتخاب شده‌اند و پيش‌توليد اين كار آغاز شده است. احتمالاً مهران مديري با همان كادر بازيگراني كه با آنها همكاري متداوم دارد، سراغ ادامه ساخت اين سريال خواهد رفت. ساخت سري دوم اين سريال در گرو ساخت دكور زندان است، چراكه بيشتر قصه سري دوم در زندان رخ مي‌دهد، اما گفته مي‌شود كه ساخت دكورهاي سري دوم بعد از نوشته شدن 15 قسمت از فيلمنامه آغاز خواهد شد، شايد دليلش اين است كه مديري مي‌خواهد پيش از صرف هزينه و ساخت دكور، موافقت و تأييديه اوليه را از مسئولان صداوسيما بگيرد، چراكه جنگ اول به از صلح آخر است!


    این خبر،خبر های قبلی را تکذیب می کند.

    نوشته شده در جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 20:04 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : سریال در حاشیه | 399 بازدید
  • []

  •  

    حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود قرار است فصل دوم مجموعه طنز «در حاشیه» به مسایل و مشکلات زندان‌ها و زندانبان‌ها بپردازد و آیا دستگاه‌ قضایی برای پیشگیری از بوجود آمدن حواشی و مشکلاتی مانند حواشی فصل نخست این سریال، به عوامل آن مذاکره یا رایزنی کرده است یا خیر؟ اظهار کرد: در این ارتباط با مدیران سیما رایزنی‌هایی انجام شده است تا وقتی وارد موضوع می‌شوند، کار به نحوی از آب دربیاید که اگر هم طنزی صورت می‌گیرد، آموزنده باشد و طوری نباشد که همه حریم‌ها شکسته شود.

    این مقام مسئول در دستگاه قضایی افزود: مسایل مربوط به زندان، زندانی و زندانبانی نباید به گونه‌ای به طنز کشیده شود که شاهد ریختن حرمت برخی امور یا قبح زندان باشیم. در این خصوص رایزنی‌هایی شده است اما هنوز از نتیجه نهایی و اینکه چه تصمیمی گرفتند اطلاعی ندارم. معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه و ریاست سازمان زندان‌ها با آقایان رایزنی‌هایی کردند اما از نتیجه نهایی اطلاع ندارم؛ البته ممکن است به پیشرفت‌‌هایی هم رسیده باشند اما به کجا رسیدند، اطلاع ندارم.

    صادقی در پاسخ به این سئوال که آیا معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه به صورت مستقیم با عوامل تولید فیلم از جمله کارگردان و تهیه کننده این مجموعه نیز رایزنی‌هایی داشته است یا خیر؟ گفت: به صورت مستقیم با عوامل تولید فیلم ارتباط نداشتیم و با مسئولان سازمان صدا و سیما صحبت کردیم.

    معاون فرهنگی قوه‌قضاییه در پاسخ به این سوال که آیا موفق به تماشای فصل نخست این مجموعه شده ؟ و اینکه نوع طنز فصل نخست را می‌پسندند یا خیر گفت: بخش‌هایی از فصل نخست را مشاهده‌ کردم. طنز را قبول دارم و معتقدم باید وارد مقولات مختلف شود. طنز یک نقد اجتماعی است و بزرگنمایی موجود در آن موجب می‌شود، به مشکلات توجه ویژه شود و به تدریج مسئولان به فکر اصلاح بیافتند. این مساله خوب است اما به شرط آنکه یک‌سویه‌نگری و کوبیدن یک قشر در آن نباشد. یعنی این طور نباشد که کلیت یک قشر اعم از پزشکان، پرستاران، وکلا و سایر اقشار به تمامه زیر سئوال برود.

    وی تاکید کرد: در طنز اغراق وجود دارد اما نباید آن قدر زیاد باشد که همه چیز یک قشر را زیر سئوال ببرد زیرا خود این مساله خلاف اخلاق، شرع و قانون است. وقتی اهانتی به جمع یا قشری از اقشار اجتماعی شود آنها حق دارند واکنش نشان دهند. ضمن اینکه ورود طنز به حیطه‌های مختلف را قبول دارم اما معتقدم باید به شکل معتدل وارد شد و انصاف را رعایت کرد و طوری نشود که کلیت حیثیت یک قشر زیر سئوال برود.

    معاون فرهنگی رییس قوه‌قضاییه اضافه کرد: دستگاه قضایی از نقد منصفانه حمایت می‌کند و مسئولان سازمان صدا و سیما و عوامل تولید فیلم هر مقدار که بخواهند می‌توانند از این کمک‌ها و حمایت‌های قوه قضاییه استفاده کنند.

    وی در پاسخ به این سئوال که آیا قبل از پخش فصل دوم، معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه یا سازمان زندان‌ها، اثر تولید شده را بازبینی می‌کند یا خیر افزود: برای اینکه مشکلات «در حاشیه» اول پیش نیاید باید قبل از پخش، کار بازبینی شود اما این کافی نیست یعنی باید در تمام مراحل تولید مشورت کنند نه اینکه وقتی کار تمام می‌شود و قرار است پخش شود، جلویش را بگیرند زیرا این کار هدر رفتن سرمایه ملی است بنابراین باید از ابتدای تدوین سناریو تا مراحل پیش تولید و تولید، همکاری خوبی وجود داشته باشد تا اثر ارزشمند و فاخری تولید شود.

    صادقی یادآور شد: معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه با همکاری سازمان زندان‌ها، مرکز رسانه و روابط عمومی، دستورالعملی را آماده کرده که برنامه‌سازان می‌توانند طبق این دستورالعمل به تولید آثار مرتبط با دستگاه قضایی بپردازند. (تسنیم)

     

     

    *لابد ازین به بعد زندانی ها هم میخوان بریزن اعتصاب کنن؟؟؟؟!!!!!!!

    برچسب‌ها:
    نوشته شده در دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 22:15 توسط : | دسته : سریال در حاشیه | 433 بازدید
  • []

  • «در حاشیه» نیمه ماه مبارک رمضان کلید می‌خورد+عکس

    صفحه پارسینما در اینستاگرام به نقل از مدیر شبکه سه و با انتشار عکسی از عوامل سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری از زمان آغاز به کار فاز دوم این مجموعه خبر داد.
    مدیر شبکه سه سیما در مصاحبه ای از کلید خوردن بخش جدید سریال «در حاشیه» با به حدنصاب رسیدن قسمت‌های فیلمنامه در نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد.
    غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما درباره وضعیت سریال «در حاشیه» توضیح داد: تا به امروز سوژه‌هایی که قرار است به آنها در سریال پرداخته شود، استخراج شده و نویسندگان نگارش متن را آغاز کرده‌اند.
    وی افزود: گروه نویسندگان کار را ادامه می‌دهند تا به تعداد معینی متن مصوب برسیم و کار را کلید بزنیم. فکر می‌کنم در اواسط ماه مبارک رمضان فاز دوم مجموعه «در حاشیه» کلید بخورد.
    مدیر شبکه سه همچنین درباره خبری که عارف لرستانی در برنامه «گلخانه» مبنی بر پیش تولید اثر دیگری از مهران مدیری داده بود نیز گفت: این موضوع را از خود آقای لرستانی پیگیری کنید.
    میرحسینی در پایان اعلام کرد: طبق صحبتی که با مهران مدیری داشتیم، او فاز دوم مجموعه «در حاشیه» را برای شبکه سه می‌سازد و ما زمانی که ۱۰ قسمت متن آماده داشته باشیم، کار را کلید می‌زنیم.

    نوشته شده در سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 18:46 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : سریال در حاشیه | 346 بازدید
  • []

  • http://s6.uplod.ir/i/00611/7axyugyqbha2.bmp

    مدير شبکه سه سيما گفت: مجموعه تلويزيوني دردسرهاي عظيم 2 امسال سريال ويژه اين شبکه در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

    غلامرضا ميرحسيني گفت: هم اکنون کار توليد حدود 40 تا 50 درصد مجموعه تلويزيوني دردسرهاي عظيم 2 آماده شده است در مورد مجموعه تلويزيوني «درحاشيه» مهران مديري نيز اظهار کرد: سوژه اصلي اين سريال تهيه شده و همکاران هم اکنون نگارش سناريو را شروع کرده اند.با چنين روندي به احتمال زياد تا سه هفته آينده متن 15 قسمت اين سريال آماده مي شود و از اواسط ماه مبارک رمضان مرحله توليد آن کليد مي خورد.

    ميرحسيني ادامه داد: همچنين چند برنامه جديد از 16 خردادماه و يا اوايل مهرماه از شبکه سه سيما روي آنتن خواهد رفت.

    او همچنين افزود: تلاش داريم بتوانيم تا پايان امسال به پخش با فرمت HD برسيم. حتي از هم اکنون به تمامي همکاران ابلاغ شده که توليداتشان را با فرمت HD انجام دهند اما بايد اذعان کنم که در اين حوزه شديدا با کمبود اعتبار مواجه بوده و نيازمند تخصيص بودجه مصوب دولت هستيم.

    منبع : باني فيلم

    نوشته شده در دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 16:11 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : سریال در حاشیه | 415 بازدید
  • []

  •  پرستو صالحي با انتشار عکس زير نوشت:

    يكي از آيتم هاي سريال شوخي كردم كار آقاي مهران مديري جان 😉من و بهنوش بختياري و محمدرضا هدايتي، بيژن بنفشه خواه ، سپند اميرسليماني و ...

    پرستو صالحي در يكي از آيتم هاي جالب سريال شوخي كردم

    برچسب‌ها: شوخی کردم
    نوشته شده در دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 16:06 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : سریال شوخی کردم | 378 بازدید
  • []

  • هادي کاظمي يکي از بازيگران طنزهاي تلويزيوني است که با سريال «شب هاي برره» مهران مديري مشهور شد و در آثار ديگر مديري نيز ظاهر شد. ماندگارترين نقشش، «نظام دوبرره» و «باباشاه» مي باشد و سپس در آثار ديگري نيز ظاهر شد. بعدها وارد دانشگاه شد و در رشته بازيگري تحصيلاتش را ادامه داد؛ دوره اي که خودش معتقد است هيچ کمکي به او و پيشرفتش در باريگري نکرده است. او از سال 1375 وارد تلويزيون شد اما با بازي در نقش «دو برره» براي عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعي تبديل به يکي از اعضاي ثابت گروه مديري شد و تقريباً در همه کارهاي بعدي از جمله «پاورچين» مديري حضور داشت. در اين مدت در تله فيلم ها و سريال هاي ديگري هم بازي کرده که از کارهاي ديگرش مي توان به سريال «در چشم باد» اشاره کرد. گفتگوي کوتاهي با او انجام داده ايم که تقديم حضورتان مي شود؛
     
    * چگونه وارد عرصه بازيگري شديد؟
    من عاشق بازيگري بودم و هنوز هم هستم. فقط به خاطر علاقه وارد اين کار شدم و اميدوارم خدا هميشه و در همه حال کمکم کند.
    * نظرتان در مورد طنز چيست؟
    کار طنز را دوست دارم و بيشتر کارهايم طنز بوده و به نظرم خنداندن مردم کار مهمي است.
    * چرا خنداندن مردم کار مشکلي است؟
    شايد مشغله هاي زندگي اعم از ذهني و کاري، کمتر باعث مي شود که مردم به خنده فکر کنند.
    * به نظر شما چه طنزي تأثيرگذار است؟
    به نظر من، طنز اگر با هجو و هزل ادغام نشود، مي تواند تأثيرگذاري بيشتري مخصوصاً بر مخاطبان تلويزيون داشته باشد و هنجارها و ناهنجاري ها را بيان کند.
    * کم ايفاي نقش کرديد و زود صحنه را خالي کرديد. چرا؟
    کمتر کار به من پيشنهاد مي شود و سعي کرده ام همچنان منتظر کار خوب بمانم.
    * چگونه به نقش هايي که به شما سپرده مي شود نزديک مي شويد؟
    براي فرو رفتن در شخصيتي که به شکل کميک است چنين آدمي را در ذهنم مي سازم و خصوصيات اخلاقي و رفتاري افرادي را که داراي اين خصوصيت هستند به کار مي برم و در آن مي گنجانم و سعي
    مي کنم در قالب خودم بياورم و ارائه بدهم.
    * در اولين نقشي که ايفا کرديد چه حسي داشتيد؟
    دلهره داشتم و هنوز هم موقع اجراي نقش هايم دلهره دارم که آيا
     نقش هايم خوب مي شود يا نه.
    * شما در «باغ مظفر»، «شب هاي برره»، «پاورچين» و «در چشم باد» ايفاي نقش کرده ايد. کدام يک از اين سريال ها بيشتر جذبتان کرد و به آن عادت کرده بوديد؟
    بيشتر پاورچين. احساس کردم متن سريال پاورچين کمي جذاب تر از دو تاي ديگر بود ولي همه سريال ها و نقش هايم را دوست داشتم.
    * آيا پيش آمده بعد از اجراي نقش، از کارتان رضايت نداشته باشيد؟
    بله. بيشتر کارهاي خودم را بازنگري مي کنم و مي گويم کاش بهتر بازي مي کردم.
    * نظرتان در مورد کار با پيشکسوتان چيست؟
    من فکر مي کنم از نگاه، رفتار و کردار آنها حتي خيلي هم کوتاه بايد درس گرفت و با وجود آنها رشد کرد.
    * بازي در سريال «قهوه تلخ» چه طور بود؟
    بسيار جذاب و دوست داشتني بود، چون با عوامل سريال رابطه نزديک، دوستانه و خوبي داشتم و بسيار هم راضي بودم.
    -* نظرتان در باره کارگردان سريال چيست؟
    به نظرم آقاي مديري خوش اخلاق ترين کارگرداني هستند که تا به حال ديده ام. خيلي خوب با هم کار کرديم و زحمت زيادي کشيدند.
    * از شغل بازيگري راضي هستيد؟
    فکر مي کنم بازيگري بهترين شغل دنياست. چون در آن واحد
    مي تواني چند شغل داشته باشي. وقتي يک بازيگر نقشي را بازي مي کند يعني براي مدت زماني شغل آن نقش را مي پذيرد.
    * از در آمدش راضي هستيد؟
    به هر حال زندگي ام مي گذرد. شما مگر کسي  را سراغ داريد که از درآمد بيشتر خوشش نياد؟ هر کسي درآمد خوب را دوست دارد و من هم دروغ نمي گويم. واقعيت اين است که دوست دارم درآمد بيشتري داشته باشم، در حدي که نيازهاي مالي ام برطرف شود.
    * در سفرها برخورد مردم با شما چگونه است؟
    بسيار عالي. جا دارد از همه عزيزاني که ميزبان ما بودند تشکر کنم چون همه جوره مرا شرمنده کردند و مي کنند.
    * آيا در برخورد با ديگران خوش اخلاق هستيد؟
    حتماً. دليلي براي بداخلاقي وجود ندارد چون من جزئي از آنها هستم. اما يک چيز را بايد پذيرفت و آن هم اينکه من هم همانند همه، گاهي اوقات در زندگي خصوصي ام مشکلاتي دارم، مردم بايد بپذيرند که يک بازيگر، هم ناراحت مي شود و هم مثل همه آدم ها گاهي اوقات
    بي حوصله است. اما بعضي ها دوست ندارند اين مسئله را باور کنند.

    برچسب‌ها: هادی کاظمی
    نوشته شده در دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 15:52 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : مهران مدیری | 337 بازدید
  • []

  • بهتر است گفت‌وگو را از فیلمنامه آغاز کنیم. گویا فیلمنامه «پنج تا پنج» از یک نمایشنامه اقتباس شده. درست است؟

    ماهان حیدری: بله، از نمایشنامه «پنچری» اثر ارزشمند «فردریش دورنمات» آلمانی که اولین‌بار استاد گرانقدر تئاتر، حمید سمندریان، آن را به فارسی ترجمه کرد. وقتی نگاهی به فیلم‌های مطرح تاریخ سینما می‌ا‌ندازیم، می‌بینیم بسیاری از شاهکارهای سینمایی جهان بر پایه ادبیات ساخته شده‌اند و اقتباس از ادبیات نمایشی و داستانی یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های فیلم‌های موفق در دنیا محسوب می‌شود؛ مثلا «دوازده مرد خشمگین» رجینالد رز که سیدنی لومت آن را به تصویر کشیده یا «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» (دیوانه‌ای از قفس پرید) کن کیسی که میلوش فورمن آن را به یک شاهکار سینمایی تبدیل کرده. در ایران هم کارگردان‌های مطرحی مانند داریوش مهرجویی، بهمن فرمان‌آرا و ناصر تقوایی آثار درخشانی را بر پایه ادبیات نمایشی و داستانی خلق کرده‌اند، بنابراین برداشت آزاد از یک شاهکار ادبی می‌تواند فیلمنامه‌ای وزین خلق کند. به نظر من یکی از درخشان‌ترین آثار نمایشی دورنمات، نمایشنامه «پنچری» است که پس از مطالعه، هیجانی را در من ایجاد کرد که به نگارش این فیلمنامه منتهی شد. خوشبختانه در این مسیر خانم اوتادی هم با من هم عقیده و همراه بود.

    قاعدتا کارگردانی این فیلم با توجه به سوژه خاصی که دارد، آن هم به‌عنوان تجربه اول، سخت بوده. با توجه به این که در این فیلم به زندگی یک پزشک پرداخته‌اید، نگران بازتاب‌ها و انتقادها نبودید؟

    تارا اوتادی: راستش من از انتقاد نمی‌ترسم و همیشه دوست دارم با منتقدانم گفت‌وگو ‌کنم. ضمن اینکه یکی از وظایف هنر را نقد کردن می‌دانم. نمی‌شود ذات و اصل هنر را برای اینکه کسی ناراحت نشود، زیر سوال برد.

    ماهان حیدری: اجازه بدهید من این نکته را هم به صحبت‌‌های خانم اوتادی اضافه کنم که ما در این فیلم درباره یک پزشک حرف نمی‌زنیم، بلکه زندگی و رفتار یک شخصیت را زیر ذره‌بین می‌بریم که پیش از هر چیزی ‌یک مفسد اقتصادی است؛ از آن آدم‌هایی که تمام تلاششان این است که به هر قیمتی شده، ره صدساله را یک‌شبه طی کنند.

     

     

    رضا کیانیان: ببینید، به نظر من در وهله اول باید بین فعالیت سیاسی و اجتماعی فاصله‌ای قائل شویم و به‌ همه چیز از منظر سیاسی نگاه نکنیم؛ مثلا گران شدن نان، فی‌نفسه، یک مسئله سیاسی نیست، بلکه یک موضوع اجتماعی است. ما باید برای حل خیلی از مشکلاتمان تلاش کنیم که فرهنگ اجتماعی‌مان را ارتقا دهیم و سعی کنیم انتقادپذیر باشیم. پیش از انقلاب از یک کارگردان پرسیدند چرا همیشه از کلاه‌مخملی‌ها و فواحش فیلم می‌سازی؟ گفت: «چون فقط همین دو صنف هستند که سندیکا ندارند و شکایت نمی‌کنند.» واقعیت این است که در غرب رسانه‌ها به راحتی از رئیس‌جمهور، وکلا، پزشکان و بقیه اصناف انتقاد می‌کنند یا با آنها شوخی می‌کنند و کسی هم به آنها خرده نمی‌گیرد. بالاخره هر کسی می‌تواند ایرادهایی هم داشته باشد. ما آدم‌ها که معصوم نیستیم. در این فیلم هم به هیچ وجه ‌شخصیت پزشکان زیر سوال نرفته، بلکه درباره یک پزشک خاص بحث شده که خطاهای آشکاری در زندگی‌اش دارد. ما باید بیاموزیم که از هم انتقاد کنیم و ناراحت نشویم.

    به نظرتان این فرهنگ را چگونه می‌توان گسترش داد؟

    رضا کیانیان: به نظرم این رسالت شماست که این فرهنگ را جا بیندازید و در این مورد شما می‌توانید بسیار کمک کنید. مثلا در مورد همین آخرین سریال مهران مدیری (در حاشیه) که به نظرم ضعیف‌ترین کارش هم بود، می‌توانستید جور دیگری برخورد کنید.

    مثلا چطور؟

    رضا کیانیان: مثلا می‌توانستید در هفته‌نامه «سلامت» از چند پزشک و جامعه‌شناس و مهران مدیری و نویسندگان سریال دعوت کنید تا با هم ‌صحبت کنند تا در نهایت به نتیجه‌ای برسند که معقول و غیرخشمگینانه باشد. اینطوری مردم هم در جریان قرار می‌گرفتند و می‌توانستند در بحث شرکت کنند. بالاخره ما باید یاد بگیریم که با هم حرف بزنیم وگرنه جامعه پیشرفت نخواهد کرد و درجا خواهیم زد.

    و برگردیم به فیلم «پنج‌تاپنج».

    رضا کیانیان: بله، من به کارهای فردریش دورنمات بسیار علاقه‌مندم و وقتی دیدم آقای حیدری نمایشنامه «پنچری» را به فیلمنامه تبدیل کردند که بسیار هم کار سختی است، از آن استقبال کردم چون توانسته بودند به خوبی روح اثر را حفظ کنند.

    شما کار با جوانان را دوست دارید؛ اینطور نیست؟

    رضا کیانیان: همین‌طور است، چون با وجود آنها پنجره‌های تازه‌تری باز می‌شود. خانم اوتادی و گروهشان از هیچ ارگان دولتی‌ای کمک نگرفته‌اند و فیلمشان را ساخته‌اند. خب، این موضوع خیلی خوب است. این یعنی سربرآوردن بخش خصوصی و باید از این اتفاق‌ها در سینمای ما بیشتر بیفتد.

    انتخاب بازیگران بر چه اساسی بود؟

    تارا اوتادی: این کار بیشتر برعهده ماهان حیدری بود اما من در تمام طول کار این شانس را داشتم که از نظرهای موثر آقای کیانیان هم استفاده کنم و این اتفاق بزرگی برای من بود که داشتم اولین کارم را در سینما می‌ساختم. آقای کیانیان یکی از ستون‌های سینمای ما هستند و تجربه‌های ایشان در پیشبرد کارمان بسیار مهم بود و چقدر خوب است که افرادی مانند آقای کیانیان بتوانند تجربه‌هایشان را در اختیار دیگران بگذارند.

    رضا کیانیان: در همه جای دنیا وقتی کسی بازنشسته می‌شود، اولین کاری که می‌کند، این است که خاطرات و تجربه‌هایش را می‌نویسد، در حالی که در ایران این‌طور نیست و همه‌چیز سینه‌به‌سینه به ما رسیده و حتی خیلی وقت‌ها وقتی آدم‌های باتجربه‌ای از دنیا می‌روند، تمام دانسته‌هایشان را با خودشان می‌برند و مجبور هستیم راه آنها را دوباره خودمان طی کنیم و تجربه کنیم و این اصلا خوب نیست. مردم همیشه تشنه دانش هستند و برای همین باید سعی کنیم تا جایی که می‌شود، تجربه‌هایمان را در اختیار نسل بعد قرار دهیم.

    ماهان حیدری: درباره انتخاب بازیگران وقتی با آقای کیانیان صحبت می‌کردیم، پیشنهاد ایشان این بود که بنا بر خط اصلی فیلمنامه، بهتر است که در چهار نقش مکمل ایشان، هنرمندانی به ایفای نقش بپردازند که چهره‌هایشان در سینما چندان شناخته شده نباشد، بنابراین سراغ شاعران درخشانی مانند شمس لنگرودی، احمدرضا احمدی، سید علی صالحی و محمدعلی سپانلو رفتیم و در نهایت افتخار حضور شمس لنگرودی نصیب ما شد. سپس سراغ صداهای ماندگار رفتیم و سعادت همراهی تورج نصر و محمدعلی دیباج را پیدا کردیم و در نهایت علی‌اصغر شهبازی به ما پیوست که وجود پربرکتش هدیه خداوند بود برای ما و این فیلم.

    رضا کیانیان: به نظرم سیری که این فیلم‌ دارد، جالب است؛ از این نظر که بازی از یک شوخی به یک جدی وحشتناک و بعد به یک جدی‌ ترسناک و دوباره به یک شوخی تبدیل می‌شود و به‌ همین دلیل، قصه پر از تعلیق و جاذبه است.

    آقای کیانیان! می‌گویند شما برای بازی در فیلم «خانه‌ای روی آب» که در آن هم نقش یک پزشک را ایفا کرده بودید، چیزی حدود 15 کیلوگرم وزن اضافه کردید. درست است؟

    رضا کیانیان: بله، درست است. البته در همه جای دنیا بازیگران این کار را می‌کنند تا حسشان را بهتر بتوانند با بازی‌شان انتقال دهند وگرنه با استفاده از گریم یا جلوه‌های ویژه‌ هم می‌شود از این کارها کرد. یادم می‌آید وقتی وزنم بالا رفت، برای مدتی دچار افسردگی شدم؛ افسردگی از جنس دکتر «سپیدبخت». این از تاثیر درونی! بعد از مدتی هم دیگر نمی‌توانستم خم شوم و بند کفشم را ببندم! وقتی این موضوع را با آقای فرمان‌آرا (کارگردان) مطرح کردم، گفتند برای همین است که کفش بیشتر آدم‌های چاق بند ندارد. این هم از تاثیر بیرونی! به ‌هر حال هر روز که وزنم بالا می‌رفت، حالم هم بدتر می‌شد.

     

    از رفتارهای اجتماعی شما و نقش‌هایی که بازی کرده‌اید، اینطور به نظر می‌رسد که حوزه سلامت یکی از دغدغه‌های شماست. درست است؟

     : ‌بله، همینطور است. چندی پیش که در همایش سرطان با حضور دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، شرکت کرده بودم، به ایشان گفتم حالا که عنوان کرده‌اید سرطان در ایران سیر صعودی داشته، چه خوب است درباره ایدز هم روشن‌تر از گذشته حرف بزنید و از حضور و بروز این بیماری هم پرده‌برداری کنید؛ چه خوب است که در مدارسمان درباره رفتارهای پرخطر به بچه‌هایمان هشدار بدهیم، چرا که در حال حاضر کمتر کودکی است که از این قبیل مسائل بی‌خبر باشد، آن هم با توجه به وفور شبکه‌های ماهواره‌ای که خیلی‌ها دارند آنها را تماشا می‌کنند. من معتقدم که آموزش و پرورش ما باید در این زمینه فعالانه‌تر عمل کند و از پاک‌ کردن صورت مساله دست بردارد.

    تارا اوتادی: واقعیت این است که حوزه سلامت و پزشکی، حوزه بسیار حساس و حساسیت‌برانگیزی است. ما در این حوزه با جان آدم‌ها سر و کار داریم و برای همین است که مساله اخلاق پزشکی و همدلی کادر درمان با بیماران و خانواده‌هایشان اینقدر اهمیت دارد. اگر یک پزشک نتواند به اخلاق حرفه‌ای خود پایبند باشد، اعتماد بیمار و خانواده‌اش نسبت به پزشک مخدوش می‌شود و این می‌تواند روند درمان را مختل کند، چرا که اعتماد به طبیب، یکی از اجزای فرآیند درمان است.

    به نظر شما باید چه کار کنیم که حال و روزمان بهتر شود؟

    رضا کیانیان: باید در ابتدا سعی کنیم حال بقیه را خوب کنیم تا حال خودمان هم خوب شود. وقتی من درست در خیابان رانندگی نکنم، این باعث می‌شود فشار مضاعفی روی دیگران بیاورم و آنها را عصبانی کنم، در حالی که اگر همه روی خط خودشان حرکت کنند، نه تصادفی پیش می‌آید و نه دعوایی می‌شود. من فکر می‌کنم همه چیز از خودمان آغاز می‌شود.

    تارا اوتادی: چند وقت پیش، تحقیقی روی چند تا از محله‌های تهران و اصفهان انجام شد و یک خط آسمانی را در نظر گرفتند و روی این خطوط به جای نقطه، نت موسیقی قرار دادند و بعد که موسیقی را نواختند، موسیقی محله‌های اصفهانی نت آرام و ملایمی داشت، در حالی که نت محله‌های تهران بسیار گوشخراش و آزاردهنده بود. می‌خواهم بگویم گاهی آنقدر انرژی‌های منفی دور و برمان زیاد است که نمی‌توانیم حال خوبی داشته باشیم.

    ماهان حیدری: سلامت روانی و سلامت جسمانی در راستای هم قرار دارند. من فکر می‌کنم آرامش نداشتن و اختلالات سلامت روان باعث می‌شود سلامت جسمانی هم مختل شود. معضلات اقتصادی و آلودگی هوا هم مزید بر علت است. به نظرم هر فردی باید در حیطه اثرگذاری خودش رفتار سالمی داشته باشد تا به این ترتیب، سلامت اجتماعی بیشتری تجربه کنیم.

    آقای کیانیان! چندی پیش هنرمندان زیادی دور هم جمع شدند و جوایزشان را برای کمک به کارتن‌خواب‌ها حراج کردند که شما نیز یکی از آنها بودید. ممکن است درباره این کارتان توضیح دهید؟

    رضا کیانیان: بله، در ابتدا این کار را خانم رخشان بنی‌اعتماد شروع کردند و بعد از ایشان هم هنرمندان دیگری این کار را ادامه دادند و در طول یک ماه به ‌اندازه یک موزه جوایز سینمایی جمع شد. من قبل از عید پیشنهاد کردم که یک‌سین به‌ هفت‌ سینمان اضافه کنیم: «سین هشتم؛ سرپناه» و این حرکت به «سین هشتم» معروف شد. هنرمندان همیشه در همه جای دنیا در اصلاح و پاکی جامعه پیشقدم بوده‌اند چون هنر زشتی را برنمی‌تابد و با زیبایی زنده می‌ماند. به نظرم انجام کارهای زیبایی از این قبیل باعث می‌شود که حالمان خوب و خوب‌تر شود.

    (محبوبه ریاستی/ هفته نامه سلامت)

    برچسب‌ها: در حاشیه
    نوشته شده در سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 18:25 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : سریال در حاشیه | 471 بازدید
  • []

  • زیپی هاتوولی: فلسطین واس ماس، کُلش واس ماس!

    به گزارش انرژی مثبت، اینجا واس ماس، اینجا کُلش واس ماس: تیکه کلام معروف بازیگر سریال جدید مهران مدیری در بین خارجی‌ها هم رواج پیدا کرده!

    هاتوولی ۳۶ ساله در بیانات خود دقیقا از معادل انگلیسی «اینجا واس ماس کلش واس ماس» استفاده کرد که به تیتر روزنامه «گاردین» تبدیل شده.

    برچسب‌ها: واس ماس
    نوشته شده در سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 18:22 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : مهران مدیری | 418 بازدید
  • []

  • مهران مدیری شوخی کردم
    مدیر روابط عمومی فعالیت‌های مهران مدیری اعلام کرد که این کارگردان و بازیگر تلویزیون در نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» به ایفای نقش نخواهد پرداخت.

    به گزارش خبرنگار مهر، وفا ملک‌زاده مدیر روابط عمومی فعالیت‌های مهران مدیری در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر حضور این کارگردان و بازیگر تلویزیونی در اثری نمایشی در تالار وحدت اعلام کرد که مهران مدیری حضور خود در این اثر تکذیب می‌کند.

    نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» به کارگردانی مریم جلالیان با حضور بازیگران سینما و تئاتر از اواخر خردادماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

    برچسب‌ها: مهران مدیری
    نوشته شده در سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 18:19 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : مهران مدیری | 410 بازدید
  • []

  • مدیری و تهرانی

    به گزارش خبرنگار مهر، قرار است تالار وحدت بعد از پایان اجرای نمایش «مثل ماه برای آسمان» به کارگردانی کوروش زارعی، میزبان اثری تئاتر به کارگردانی مریم جلالیان شود. جلالیان قصد دارد نمایشی عاشقانه را برگرفته از داستان‌های عاشقانه سینمای ایران و جهان روی صحنه ببرد.

    این اثر نمایشی نوشته خسرو نقیبی فیلمنامه‌نویس و منتقد سینمای ایران است. 

    قرار است حدود ۱۰ بازیگر در داستان‌های عاشقانه سینمای ایران و جهان بر صحنه تالار وحدت به ایفای نقش بپردازند. نکته قابل توجه، گروه بازیگری این اثر نمایشی است که چهره‌هایی چون مهران مدیری، هدیه تهرانی، فرهاد اصلانی و بهناز جعفری از جمله بازیگران حاضر در این نمایش هستند.

    مهران مدیری در دهه ۶۰ و ۷۰ در نمایش‌های «سیمرغ» و «هملت» قطب‌الدین صادقی در مقام بازیگر روی صحنه رفت. وی طی ۲ دهه گذشته فعالیت خود را روی کارگردانی و بازی در مجموعه‌های طنز تصویری همچون «ساعت خوش»، «پاورچین»، «مرد هزار چهره» و «در حاشیه» کرده است.

    هدیه تهرانی در سال ۸۷ طراحی صحنه نمایش «یرما» به کارگردانی رضا گوران را عهده‌دار بود و تجربه بازیگری در پروژه‌های متعدد سینمایی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

    فرهاد اصلانی و بهناز جعفری نیز از جمله بازیگران مطرح و تأثیرگذار تئاتر ایران هستند که تجربه‌های موفقی در عرصه بازیگری سینما را هم پشت‌سر گذاشته‌اند.

    نوشته شده در سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 18:16 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : مهران مدیری | 387 بازدید
  • []

  • مهدي رحمتي دروازه‌بان سابق استقلال اين پيام را به مناسبت چهارمين سالگرد درگذشت ناصر حجازي منتشر کرده است.


    برچسب‌ها: مهران مدیری
    نوشته شده در سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 18:14 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : مهران مدیری | 340 بازدید
  • []


  • نقش های جدی: باغ گیلاس، دیدار، پل چوبی



    از کی کمدین شد؟ اولین بار نوروز 72 بود که با برنامه داریوش کاردان سروکله اش در تلویزیون پیدا شد. آن قدر کارش درست بود که همان اول کاری، کلی طرفدار پیدا کرد.

    اولین نقش جدی: بعد از آن برنامه نوروزی، درست وقتی همه خیال می کردند مدیری قرار است از این به بعد در کارهای کمدی بترکاند، یک مرتبه در سریال «باغ گیلاس» اولین نقش جدی اش را بازی کرد. نقش فردی به اسم محسن که به خاطر کلاهبرداری فراری می شود و از دیوار سقوط می کند و می میرد.

    موفقیت در نقش جدی:
    مدیری هیچ وقت به خاطر بازی در نقش های جدی، موفقیت چندانی به دست نیاورد، اما حضورش در این فیلم ها به فروش فراوان آنها کمک کرد.

    همشهری جوان

    برچسب‌ها: مهران مدیری
    نوشته شده در شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 17:39 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : مهران مدیری | 390 بازدید
  • []

  • دانلود قسمت 11 <a href='/tag%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84+%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%87.php'>سریال ابله</a> با کیفیت عالی

    سلام دوستان

    قسمت یازدهم سریال ابله! به کارگردانی کمال تبریزی چند روزی میشه که توزیع شده با توجه به اینکه دیگه جذابیتش رو از دست داده...از نظر من که اینظوریه...به قول همکارم تنها ویژگی خوبی که سریال داره و واقعا عالی کار شده گریم این سریال هست.

    (گریم شخصیتی که روی جلد این قسمت مشاهده می کنید شمارو یاد کدوم شخصیت در کدوم سریال میندازه؟)

    اخیرا میبینیم که قسمت ابله تر! حذف شده و حتی پشت صحنه این سریال یک قسمت جلو هست!

    پشت صحنه!

    از دوستانی که پشت صحنه هر قسمت این سریال رو دیدند خواهشمندم با پشت صحنه های سریال "در حاشیه" مقایسه کنند و نتیجه قیاس رو در قسمت نظرات بیان کنند.

    یقین دارم نظر هر یک از شما به نوع خودش جالب باشه...منتظر نظرات شما هستیم.

    برچسب‌ها: سریال ابله
    نوشته شده در شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 1:16 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : سریال ابله | 330 بازدید
  • []

  • خبرگزاری فارس: رهنما: علاقه‌ام به فعالیت هنری <a href='/tag%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C.php'>مدیری</a> به نوع آثارش بستگی دارد

    بهاره رهنما،بازیگر تلویزیون که در مجموعه مرد هزار چهره با مهران مدیری همکاری داشته در خصوص مجموعه «در حاشیه» به عنوان آخرین اثر این کارگردان عرصه طنز بیان داشت:  فعالیت هنری مهران مدیری را دوست دارم؛ البته میزان علاقه من در این زمینه بستگی به نوع آثار او دارد.

    برچسب‌ها: مدیری
    نوشته شده در شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 1:04 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : | 447 بازدید
  • []

  • روز گذشته سايت «جام جم آن لاين» نتيجه نظر‌سنجي مردمي بهترين كارگردان طنز تلويزيوني را منتشر كرده است كه بر اساس آن مهران مديري با كسب 63 درصد از آرا در صدر قرار دارد و پس از او رضا عطاران با كسب 20 درصد رأي در رتبه دوم قرار گرفته است.
    تا كنون حدود 2 هزار و 500 نفر در اين نظرسنجي شركت كرده و به گزينه مورد علاقه خودشان رأي داده‌اند. نتايج نظرسنجي نشان مي‌دهد كه مهران مديري با 63 درصد آرا صدرنشين است و رضا عطاران با 20 درصد در جايگاه دوم قرار دارد. سيروس مقدم و سعيد آقاخاني به ترتيب 9 و 4 درصد آرا را كسب كرده‌اند. سروش صحت نيز در رتبه پنجم قرار دارد.
    از جمله مجموعه‌هاي تلويزيوني كه مهران مديري در آنها كارگردان و بازيگر بوده مي‌توان سريال‌هاي ساعت خوش، پاورچين، نقطه‌چين، شب‌هاي برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، مرد دوهزار چهره، قهوه تلخ، ويلاي من، شوخي كردم و در حاشيه را نام برد. در چنين شرايطي انتشار اين نظرسنجي مردمي شايد پيامي براي مديران رسانه ملي باشد كه كار را به كاردان بسپارند و آنتن رسانه ملي را به دست هنرمنداني بدهند كه آثارشان با استقبال بي‌نظير افكار عمومي روبه‌رو مي‌شود.

    برچسب‌ها: مهران مدیری
    نوشته شده در شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 1:00 توسط : کامیاب علی شاه | دسته : مهران مدیری | 437 بازدید
  • []


  • سفارش تبليغات
    نماینده میکروتیک | منزل مبله شیراز | تشریفات عروسی | خرید سرور مجازی | طراحی بنر | تور چابهار | آموزش تعمیرات | کتراک | اجاره آپارتمان مبله در تهران | قطعات پکیج ایران رادیاتور | اجاره سوئیت در شیراز | تخفیف300ماده نانو | فرش کاشان | آموزش زبان انگلیسی | دکتر نوروزیان | پاپ آپ نمایشگاهی | دانلود رایگان فیلم | محمد صفرزاده | آموزش تعمیرات برد | چاپ کارت شناسایی | خرید لباس هندی | محمد دبیری
    X
    تبليغات