بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» حضور در جشن خانه سینما با چهار اثر/ با مهران مدیری قرارداد بستم

احسان افشاریان
احسان افشاریان بیان کرد در هفدهمین جشن خانه سینما صداگذاری ۴ فیلم کوتاه و مستند را برعهده دارد.

احسان افشاریان صداگذار سینما که این روزها فیلم سینمایی «فردا» به کارگردانی ایمان افشاریان و مهدی پاکدل را روی پرده دارد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های جدید سینمایی خود گفت: در حال حاضر صداگذاری و میکس دو فیلم اولی را در دست دارم؛ «تپه بادبادک ها» به کارگردانی علی دلگشایی در ژانر کودک و «کاتاتونیا» به کارگردانی حامد اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه صداگذاری و میکس «تپه بادبادک ها» به پایان رسیده است، بیان کرد: این فیلم طبع شاعرانه‌ای دارد و با توجه به اینکه از فضا و لوکیشن های خاصی در شمال کشور در این فیلم استفاده شده است، تصاویر فیلم شباهت زیادی به اروپای شرقی دارد.

این صداگذار درباره فیلم «کاتاتونیا» نیز توضیح داد: «کاتاتونیا» تنها فیلم ساخت ایران است که همه اتفاقات آن از یک زاویه دوربین رخ می دهد، این نوع فیلمبرداری باعث شده تا فیلم یک کار بسیار جذاب باشد و امیدوارم اتفاقات خوبی برای آن رخ دهد.

وی ادامه داد: در هفدهمین دوره جشن خانه سینما نیز با فیلم های کوتاهی چون «چهار نفر» به کارگردانی سهند کبیری، «تیرویید» به کارگردانی معصومه بیات و «باد هروقت بخواهد می وزد» به کارگردانی مریم اسمی خانی حضور دارم. همچنین مستند «زمناکو» به کارگردانی مهدی قربان پور نیز در این دوره از جشنواره خانه سینما حضور دارد.

افشاریان در پایان گفت: به تازگی با مهران مدیری برای صداگذاری و میکس سریال «در حاشیه ۲» قرارداد بسته ام.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده