بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مهران مدیری مستند ناصر حجازی را به پایان برد

مهران مدیری سورپرایز بازیگر محبوب طنز برای هواداران ناصر حجازی

مهران مدیری  با حضور در استودیوی آوای کوک رضا یزدانی ، بخش پایانی " من ناصر حجازی هستم ... " را با نام " پرواز عقاب " که مربوط به دوران بیماری و درگذشت اسطوره ملی ایران است ، روایت کرد.

به گزارش کاپ،مدیری بخش پایانی " من ناصر حجازی هستم ... " را به صورت افتخاری و بسیار زیبا روایت کرد تا خاطره ای خوب برای دوستداران حجازی باقی بماند.

مدیری در آخرین روزهای زندگی ناصر حجازی در مراسمی که به مناسبت تجلیل از خدمات بهترین دروازه بان قرن آسیا برگزار گردید ، حاضر شده بود.

امیر رفیعی تهیه کننده " من ناصر حجازی هستم ... " پس از اتمام روایت مهران مدیری ضمن سپاس بسیار از حضور ایشان و دیگر راویان که به صورت افتخاری در فیلم  حاضر شده بودند، پیرامون وضعیت فعلی و روند تولید و ساخت مستند گفت : با حضور مهران مدیری ، روایت " من ناصر حجازی هستم ... " نیز پایان یافت تا مستند همچون گذشته دیگر مراحل فنی خود را پشت سر بگذارد . تدوین فیلم در مراحل پایانی است که به موازات آن صداگذاری ، اصلاح رنگ ، ساخت موسیقی متن و ... نیز پیش رفته است. بزودی اکران خصوصی فیلم با حضور چهره های مطرح عرصه های هنر ، ورزش و ... برگزار خواهد شد .
" من ناصر حجازی هستم ... " در 5 فصل و به ترتیب حضور در فیلم با صدای بهرام رادان ، شهاب حسینی ، پرویز پرستویی ، مسعود رایگان ، مهران مدیری و رویا تیموریان روایت شده است که رضا یزدانی نیز تیتراژ پایانی آن را می خواند.

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده